måndag 29 oktober 2007

Hon som partar

En helg går så himla fort, för fort!
Roligt hade jag iaf, något jag egentligen inte har haft på länge!
Fredagen spenderade jag helt ensam framför TV:n och grät åt IDOL (det där har jag redan berättat om i mitt förra inlägg).



Lördagen började med att sitta i soffan och titta på tv. Vi beställde mat från Milano, kände att jag var värd lite flöt trots allt :)


Sen gjorde jag mig irodning för partyt som komma skulle. Fick skjuts av Mattias till bion där jag träffade Elin och Sofia. Vi gick hem till Linnea och började dricka lite smått. Sen kom det några till dit. Det var jättekul att träffa Elin och hennes vänner. Alla var verkligen snälla, trevliga och ROLIGA. Även fast jag inte visste vem de pratade om hela tiden var det roligt att lyssna.


Utgång på August blev det sen. Elin kollade de leg på, men inte mig. Tur det eftersom jag bara är 19 ;)
Kul var det, träffade lite folk och så.
Sen fick Mattias hämta oss och skjutsa hem tjejerna till Sofia och mig hem :)


Tack för att jag fick vara med er :)


Söndagen tillbringade jag hemma och på gymmet (hör å häpna). Mattias skulle dit så då passade jag på att följa med. Inte för att jag tränade så hårt på gymet, men endå :)

Där träffade jag Sofia som skulle ta några foton, roligt!
Vid 18.00 bestämde jah mig för att köra ett jympapass när jag ändå var på F&S. Tråkigt att göra det utan Elin, men det fick gå.


Idag har jag jobbat på Jysk, kommer jobba en hel del den här veckan. Torsdag, fredag, lördag och söndag. känns bra att få in lite pengar! :)



Sen på måndag ska jag åka till Östergötland, då blir jag borta en vecka. Då får jag träffa lilla Ulli igen <3


Imorgon ska jag till Gina Tricot och försöka lämna tillbaka ett par strumpbyxor som var helkonstiga. Tror att de var felsydda eller så?!
Hoppas det går bra iaf, känns dumt att lägga ut 129:- i onödan :S


nej, nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen ;)


Förövrigt så MÅSTE jag bara lägga in bilden där jag är leadsinger i Arvingarna.. vem håller i micen om inte jag? :)





Alexandra lindgren - Hon som partar



Inga kommentarer: