måndag 29 september 2008

Nystädat!

Som ni märker finns det en hel del dötid när man bara går hemma som jag gör! Det här är mitt tredje inlägg idag!
ett ganska glatt inlägg faktiskt, allt det där "dåliga" har lämnat mitt sinne nu :)

Jag städade hela lägenheten sen i alla fall. Jag trotsade mitt humör och städade! :)
Nu när vi har en ny täckt kattlåda ska det förhoppningsvis inte bli mer kattsand i hela lägenheten. Men vem vet?
Nu skiner det här hemma iaf :)


Sitter nu och tittar på tv, I ditt ansikte. Ganska rolgit program faktiskt, han kan den där Betnér :)
Såg på reklamen att både Ugly Betty och Desperate housewives ska ha premiär imorgon. Katastrof!
Jag ska vara på middag hos Elin då! visst kommer det bli syperroligt att träffa mina norrländska vänner, men mina favoritprogram visas just då!
Från och med imorgon ska jag sätta mig emot alla idéer om att ha middagar på tisdagar (betty och despedrate)och onsdagar (greys anatomy). Eventuellt även torsdagar (om Fringe är bra) och söndagar (Gossip girl). Hur ska det här gå?
Flupp har träning på måndagar och onsdagar (om jag minns rätt?!) så då kan vi inte ha middagar på måndag, tisdag, onsdag, eventuellt torsdag och söndag. Då återstår fredagen och lördagen. På lördagkvällen vill jag umgås med Mattias, men fredagen kan vara ok. Åh, måste all tv-program visas samtidigt?
Jobbigt att planera sitt liv efter tv:n.
Vi får se hur det blir till slut!

Nej, nu är pausen slut, dags att återgå till tv:n.
När det är slut är det dags att krypa ner i våra nytvättade sängkläder. Mys!

Tv-tablån,
Alexandra lindgren

1 kommentar:

carin lindgren sa...

Du börjar bli lik din far vad det gäller tvtittande mitt råd är släng ut tvn innan du blir fyrkantig i huvudet.
Kram mamma