fredag 11 december 2009

nästan klar med julklapparna

Nu har jag precis kommit hem efter ett par timmar på stan.
Mammas, Martinas och Andreas julklappar är klara. Jimmy har jag bara en liten detalj kvar att köpa, sedan är hans klapp klar.
Till pappa och Mattias vet jag inte alls vad jag ska köpa!
tidigare imorse beställde jag en liten 3-årspresent till Mattias. Vi firar nämligen så många år tillsammans på tisdag. <3

I Hudiksvall kostar det pengar att parkera bilen nästan överallt och idag råkade jag lägga i så mycket pengar att jag får stå tills imorgon. Det är ju lite knasigt, men jag var inte sämre än att jag stoppade in min lilla biljett i parkeringsautomaten så att nästa person slipper betala. Hoppas den personen blir glad :)

Tur att Mini och Mozart gillar varandra, titta bara här:

tillsammans i samma "hus" i klösmöbeln


tillsammans med pappa i soffan

Tillsist måste jag bara visa den här bilden. Den blev totalt misslyckad eftersom Mozart gick ur bild, men kolla Mini. Han ser kokobäng ut :)

1 kommentar:

Andreas sa...

Haha, ja, kokobäng var ordet..

Nu ska jag sova. God jul!