tisdag 25 december 2007

julhelgen!

jaha, nu var julen över i år igen!
Som vanligt gick det fort. trist, men ganska skönt ändå!

Resan ner till Ödeshög gick bra, lite mycket trafik bara.

På söndagen umgicks vi med familjen och på kvällen med Ola. det var roligt att träffa honom igen, det var ju ett tag sedan nu.

På självaste julafton kom Wiwi och Martina med familjer. Det var roligt att se dem också, jättekul att Martina kom tillslut.
Mattias fick presentkort till ett värde av 700 kronor sammanlagt. det var bra, nu kan han bli snyggast i hela Hudiksvall. det är han ju redan, men man kan alltid bli bättre:P

Jag fick en hushållsassistent med något tillbehör, en blender, ett paket toffifee och en portmonä.
hehe :P

mycket bra saker, nu ska det bakas och göras smoothies här hemma!

På vägen tillbaka till Hudiksvall stannade vi till i Liljeholmen, Stockholm för att släppa av Andreas. Sen bar det av till Gävle där vi tittade på bocken. det var prämiär för både mig och mamma. Mattias också för den delen!

Nu sitter jag här hemma och lyssnar på när mamma och Mattias sitter och pratar i soffan. Mysigt att ha mamma här!
hon ska vara här till på lördag, det blir roligt!



Imorogn ska jag jobba på Jysk, känns lite småtrist, men det blir pengar. mycket pengar skulle jag tro :)

Nej, nu ska jag vara lite social, sen ska jag sova.

Ha det bra och godnatt! :)

Inga kommentarer: