lördag 14 juli 2012

Semester!

Äntligen, som jag har längtat!
Klockan 15.00 idag tog jag semester. Mötte Anton nere på stan och satte oss på Texas uteservering. Där åt vi lite mat i solskenet och sedan åkte vi ner till hamnen.
Antons båda chefer höll på att sjösätta (säger man havssätta när det gäller havet?) en båt så Anton gav en hjälpande hand. Jag tittade mest på, var och en gör det den är bäst på :)

Nu är det då som sagt semester. Fantastiskt!
Som traditionen säger så ska man lyssna på en alldeles speciell låt vid detta tillfälle. Helst ska den gå på repeat hela dagen, men så bra tycker jag inte att den är. Tre gånger har jag lyssnat på den än så länge, kanske blir några gånger till innan kvällen är över.



Imorgon fyller Anton år, det ska firas med bravur!
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gläder ett fadershjärta att du valt den låten, på måndag spelar vi högt!
Vi köpte tillbaka vår gamla husvagn i dag så världen står öppen.
/far