måndag 25 oktober 2010

barnslig soffliggare med disk i maskinen

Jag älskar min lägenhet. Lustigt egentligen, för bara några dagar sedan gillade jag den inte alls. Nu är den helt underbar. Jag har ångest för att gå till jobbet imorgon, jag vill vara hemma och gosa med mattorna :)

Det var jobbigt att åka till stan idag, jag missade massor av timmar från mittt hem
Jag köpte den tightaste (och kortaste?) klänningen inne på Gina Tricot idag. På H&M köpte jag en svart klänning som jag ska ha på JYSK-festen om två veckor. Så var jag på systemet och handlade också så nu slipper jag göra det på fredag. Bakom mig i kön var det en man som seriöst undrade om jag köpte barndricka. Han tyckte att mina xider såg barnsliga ut ;)
Mina vinflaskor förstod han sig däremot på!
Karlar!

Nu sitter jag här i mys-soffan och vilar. Tjejerna har precis gått hem och jag har kört igång en diskmaskin. En till lär få köras igång imorgon bitti, tjejerna använder allt mitt porslin ;)
Middagen blev väldigt lyckad även om jag kanske var lite väl känslig när det gällde matsalsbordet. Måste vara rädd om det :)

Nu ska jag lägga på ett par löpare på bordet och sedan se vad tvn har att erbjuda innan jag ska sova.
Tills vi hörs igen så kan jag rekommendera er att lyssna på denhär låten, jag är kär i den.
Alexandra Lindgren 
David Gray- This Years Love

2 kommentarer:

walle sa...

Men vi var ju väldigt duktiga att ta av oss klockorna och var väldigt försiktig med ditt bord.. ;)

Flupp sa...

Ja, där tänkte vi till, Walle! :)