söndag 17 oktober 2010

personalfest!

Igårkväll var det personalfest ihop med Dollarstore. Supertrevligt kalas där jag egentligen skulle ha tagit det lugnt eftersom jag skulle jobba idag.
Jag tog det lugnt med min alkohol, drack nog bara tre cider. Andras alkohol däremot.
Anna är fantastiskt på att blanda bål, det gör hon alltid till personalfester och man blir alltid lika full. Gud så gott det var!

Vi sjöng Singstar och spelade guitarr hero. Jag var väl inte direkt duktig, men jag bjöd på mig själv. Ju mer jag drack, desto mer showade jag ;)
Tillsist sjöng jag "bra vibrationer" utan att ens titta på tvn. Jag vann stort över Martin iallafall. Fantastisk kväll :)

Runt 24-01 någonstans begav vi oss mot August. Det var mycket människor på dansgolvet, oväntat många snygga människor. Var har alla de varit förut?
Eller var det Annas bål som gjorde alla snygga?
Jag skyller allt på Anna, jag menar det var ju inte direkt så att jag hällde i mig frivilligt (säger vi iaf!).

Vilken fest, vilken natt!
Efter en relativt lång nattlig promenad barfota på frostigt underlag och cirka 1 timmas sömn så hamnade jag hemma hos Lisa. Där tog jag en dusch, åt en snabb frukost och gick till jobbet ihop med henne.
Jag ska inte ljuga för er, det var slitigt att jobba idag. 1000 skyltar skulle bytas och kunder skulle hjälpas. Jag ville bara hem och sova, men det gick inte för sig.
Har man ett serviceyrke så får man dricka mycket vatten och se trevlig ut. Ett fejkleende på läpparna så klarar man dagen!

Nu sitter jag här och är alldeles slut. Jag är så ofantligt trött!
En liten stund har jag sovit redan, men absolut inte tillräckligt mycket.
Blir till att lägga mig tidigt ikväll (jag ser att klockan snart är halv 11 så det borde väl vara nu då?)
Febrig känner jag mig också, eller är det ett tecken på bakfylla? Fast jag fryser också, nej det här är nog feber. Nu skulle jag behöva någon som höll om mig inatt. Mini och Mozart ställer nog upp ;)

Puss och kram
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: