fredag 1 oktober 2010

minne från förr

Bland de andra skivorna hittade jag precis nu en singel. En singel jag fick när jag jobbade på vandrarhemmet i Ödeshög.
Det var en man som hyrde ett rum en natt och morgonen därpå hittade jag en singel och ett litet brev till mig ihop med rumsnyckeln i brevlådan.

"Hej Alexandra!
Tack för schysst service. Här får du något att lyssna på som förhoppnigsvis kan falla dig i smaken. Hälsninger Petter Löfström"

Det var väl alldeles fantastiskt gjort av honom?
Singeln är inte så bra, men det hör inte hit.
Nu tycker jag att ni alla ska googla på Petter Löfströmoch se om han har släppt någon skiva. Han kanske är världskänd vid det här laget?
Singeln jag fick heter iallafall "Love will show you the way".

Flupp, du behöver inte googla. Du kan prova med You Tube ;)
Alexandra lindgren

1 kommentar:

YouTubarn sa...

Haha, nej du, på YouTube fanns ingen Petter Löfström. :)