torsdag 8 december 2011

Ett år med min älskling

Igår firade jag och Anton ett år tillsammans. Ett år fyllt av kärlek och underbara minnen.

Jag byggde ihop en koja i vardagsrummet och i den åt vi exotisk planka. Grillad kyckling, rostbiff, potatissallad, coctailtomater, melon, banan, äpple, passionsfrukt, ost, kex och vin. Hur mysigt och romantiskt som helst. Att stämningen kan bli så otroligt olik sig bara för att man har en picknick på golvet istället för att äta vid bordet eller vid tvn. Underbart!

Kojan

även katterna ville mysa


nästan hela buffén
vacker ros och smaskiga juleskum

Efter maten snaskade vi på juleskum, som Anton hade köpt, och tittade på första filmen ur Twilightsagan. Ikväll blir det film nummer två!

Nu går vi in på vårt andra år tillsammans, jag längtar efter att få se vad för slags underbara minnen och spännande händelser vi kommer uppleva tillsammans. Min älskade Anton, han är mitt allt <3
Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tokiga ni är, men ett stort grattis i alla fall./ Moran

Towe sa...

Åh vad mysigt och roligt att ni också firar 1-års dagen med pick nick i vardagsrummet. Det gjorde jag och Patrik också. I februari firar vi 2 år:)