lördag 3 december 2011

glittriga vinternaglar

I torsdags var jag till Bergsjö och gjorde om naglarna. De gamla hade blivit väldigt slitna och fula, men de höll fortfarande. tydlige växer mina naglar väldigt fort! (något jag hade vetat om jag inte hade varit nagelbitare hela livet!)

Den här gången blev det vita tippar med vita glitterflakes. Väldigt vintrigt och glittrande :)

Med blixt

utan blixt
gamla naglar efter 4 veckor

Jag är riktigt nöjd med mina nya naglar. Om två veckor ska jag dit och göra om dem igen. I vanliga fall gör man om naglarna var tredje vecka, men eftersom julen närmar sig så var Lizzie (nagelskaparen) så upptagen så då hade jag fått vänta i 5 veckor. Då valde jag att göra dem om två veckor istället så jag inte riskerar att det går sönder för mycket.

Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: