torsdag 12 juli 2007

Början på något nytt!

Hej världen!
Mitt liv känns som en enda stor röra just nu, det finns så många ouppklarade frågetecken. Var ska man bo? Vad ska man jobba med? Hur ska man söka jobbet för att få det? Hur ska jag klara av min ekonomi? Det allra bästa vore om någon vänlig själ bara ville hjä
lpa mig med det här, om någon bara skulle vilja göra om dessa frågetecken till utropstecken. Så...vem ställer sig först i kön?

Kom hem från Mattias i tisdags, ska träffa lite vänner och fir
a födelsedagar. inte min egen dock, den kommer inte förrän i september!

På lördag blir det till att träffa mina underbara vänner som ajg inte har sett på år och dagar känns det som. Det ska bli härligt!
Det blir Black jack i Björnholmen för hela slanten, eller i alla fall för 250 kronor. Känns
som en hel förmögenhet numera, men vad gör man inte för att träffa vännerna?!

Jag har nu gjort mitt cv på arbetsförmedlingen, ska bara ringa och berätta det för dem. Så nu är det bara att söka jobb, men frågan är fortfarande var och vad. speciellt var!
Hudiksvall? Gävle? Linköping? Mjölby?

HJÄLP!!!

Klippte och färgade håret idag också så nu blir jag mer å mer svartis. vänta ni bara! :P


Nu ropade mamma att jag skulle komma ner och äta bullar (som jag bakade igår). Kanske att man skulle ta sig ner för de 18 trappstegen som leder ner till hallen, vardagsrummet, matsalen och vidare in till köket. De har ju varit i Riga i två dagar nu så man kanske ska vara lite social?!
Jag fick ju faktiskt en Bacardi Limon flaska av dem så varför inte?!


Ha de så bra nu allih
opa!
/Alexandra - den lilla flickan i den stora världen




Inga kommentarer: