fredag 13 juli 2007

Förtidspensionären

idag har jag egentligen inte gjort någonting. Jag har legat i min säng större delen av dagen! Näär jag låg där och vilade ploppade en idé upp i mitt huvud; jag kan börja sticka igen!
Så..nu har jag kommit en bit på min barntröja, känns bra! :)

Sen kände jag mig som en riktig tjockis, låg och lekte med fettet på magen. Jag är inte den som brukar säga att jag är tjock så därför tog jag min tanke på allvar. Jag gick ut och gick en mil!
Ja kan ju säga att det inte var helfestligt att gå, men det kändes skönt efteråt! :)


Imorgon gäller det, det är då jag ska få träffa mina vänner igen. Det ser jag verkligen fram emot! <3>Vad ska man ha på sig då? jeanskjolen å leggings? å de bruna eller gröna linnet ja köpte i Bulgarien? Aja, det återstår att se.
Jag har i alla fall slagit in alla paket som Cissi och Henke ska få :)

Så, fredag den 13:e!!!
Än sålänge har det inte hänt något, men vem vet vad natten har att ge? Än är det inte över..mohaha!

Solen sken idag- det var härligt!
Mer sådant tack!

Alexandra Lindgren - Förtidspensionären

http://lillastemig.bilddagboken.se





Inga kommentarer: