torsdag 17 juli 2008

Är det dig jag söker?

Är du mån om miljön?
Gillar att ta en promenad?
Tycker att ordning och reda är en viktig del av livet?
Då kanske just DU, tjej som kille, skulle vara intresserad av att komma hem till mig och hämta alla mina glasflaskor som står i en kasse i hallen?
Lämna en kommentar i det här inlägget så kontaktar jag Dig!


Har du hela helgen planerad?
Eller finns det kanske ett litet hål på lördag kväll?
BRA, då vet jag precis vad du ska göra. Du ska vara med mig!
Lämna ett förslag på vad vi kan hitta på i en kommentar i det här inlägget så får vi se vad vi kommer fram till.

Ok, nog med kontaktannonser nu!

Det här är katastrof!
Flupp och Walle har snart varit hemma i Hudik i en vecka, men jag har fortfarande inte fått höra något om deras Gotlandsresa. Jag vet att jag kommer få höra om den hela året + nästa år, men jag vill veta nu!
Vi har inte ens träffats än!
På måndag mina vänner, då blir det middag och en massa Gotländska! det ska bli trevligt
Tre-rätters :)
(undrar om det finns någon bra restaurang som kan tänka sig att skicka maten till mig så jag slipper laga?!)

Imorgon åker Mattias till Kilafors och är borta till på söndag. Känns ur trist att sitta här hemma helt by myself och glo i lägenheten. Vad ska jag hitta på? mer än jobb då, för det har jag fullt upp med. Både öppnar och stänger lördag/söndag. Känns sådär!
Idag jobbade jag mellan 10:30-18. Skönt att det inte var så länge idag. Imorgon är jag helt ledig, skönt :)
Undrar om mor och far kommer upp, de funderade på att göra det. Får ringa och höra med dem sen!

Nu ska jag vila en stund, känner mig så trött. Speciellt i benen. Eller ska man äta glass? hmm, svårt val!

Kontaktannonsör,
Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är varmt välkommen att hänga på till Bjuråkers-stämman på lördag. Känna av folkmusikens Hälsingland och dricka dig berusad tillsammans med en massa mygg och trevligt folk. Hör av dig. ;)

Andreas sa...

Ah, ursäkta. Den mailen har blivit inaktiverad pga bristande intresse från min sida, så ditt mail har försvunnit. Vill du att jag läser det får du gärna skicka det igen, fast denna gång till andrlind@gmail.com

Allt gott,
Andreas