tisdag 15 januari 2008

Det ryktas om förändring

nu kommer jag direkt från ett varmt bubbelbad, härligt!
tyckte att jag var värd det nu efter träningspasset på F&S. kände inte alls för det idag, emn vad gör man inte för beach 2008? dessutom känns det så himla härligt efteråt, jag känner mig så duktig :)

Idag jobbade jag mellan 09.45-16.30. kändes inte alls roligt att få jobba, men det blir pengar. Anna-Karin skulle göra et schema till mig för mars månad. hoppas på MYCKET timmar. känns trist att aldrig få en "riktig" lön :/

Idag kom det grejer till mig på posten. mitt "ska vi gå på bio?"-paket till min scrapbooking kom. nu ska jag köpa ett fotoalbum på stan imorgon som jag så småningom kan fylla med roliga minnen. Imorgon ska jag gå på stan med Elin en sväng, ska bli roligt. Titta på lite kläder och gå på APOTEKET (får inte glömma att påminna Elin:P). och det viktigaste av allt: scrapbookingtillbehör!


I mitt förra inlägg fick jag en kommentar av mina kära vän, Ola!
han tyckte visst att jag hade förändrats, haha! säger du det?
jag kan hålla med dig Olis, men DU är fortfarande samma spännis ;)



Nej, men seriöst så håller jag med dig. Känns både roligt och trist, man vill ju vara den man är. det är jag nu också, på ett annat sätt. fast ändå ett bra sätt. ok, nu krånglar jag till allt, vi glömmer det hela!
Så, Ola, för att göra dig påmind om mig ska jag nu ta upp lämpliga metoder att använda sig utav. Håll tillgodo!
*rostig såg mot tänder
*kofot till att "bryta upp" knävecket
*spik i armveck
*nål i ögat

nej, nu börjar fantasin tryta här. kan du fler Ola? :P


Ok, ni andra (förutom Ola) som läser det här behöver inte på något vis bli rädda för mig. det här är bara menat mot en viss person, inte ens seriöst. (om någon nu kunde tro att det var seriöst :P)
Jag ber om ursäkt!


Nu ska jag ta och krypa till kojs, nanna kudden!
imorogn kommer min klocka ringa vid 09.30 - då ska jag vara fräsch och utvilad. "Problemet" är bara att mattias klocka ringer vid 06.40 och sedan blir man väckt ännu en gång vid 07.30 mycket sömn blir det inte.
det "problemet" lever jag gärna med, jag älskar det "problemet"!.

jaja, som sagt, nanna kudden!
Hörs imorogn gott folk, hoppas ni kan hålla ut så länge :)

I'm, fed up with crisps,
I'm fed up with you :D


Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: