fredag 11 januari 2008

I väntans tider

Som jag sa i den tidigare bloggen så var dubbelpasset på Friskis och svettis jobbigt. Men inte alls så jobbigt som jag trodde att det skulle bli, roligt!
väldigt härligt var det, skönt att röra på sig.
jag har ingen vidare träningsvärk idag heller! :)


Idag jobbade jag mellan 8-16:15. När jag gick vid slutet av dagen verkade de vara lite sura att jag gick, men jag hade ju slutat. dessutom ska jag ju ha fint besök här ikväll! Elin ska komma. Eventuellt tar hon med sig Sofia, det vore väldigt skoj!

När som helst kan de komma nu, i väntans tider!
jag och mattias har slitit som djur för att få lägenheten fin, det tar sin lilla tid. specielt när man inte har diskat elelr plockat i ordning på en vecka. nu är det iaf fint här :)

Vi ska först äta mat tillsammans och sedan gå på bio. det ska bli roligt!
nu ska jag tända lite ljus så det blir mysigt här.
hörs imorgon!

Alexandra Lindgren - I väntans tider

Inga kommentarer: