onsdag 16 januari 2008

Telefonöra

Idag har jag tillbringat några timmar på stan med Elin. det var roligt!
Jag köpte en snygg jeansklänning på H&M, en mascara, ett läppglans och två ljuslyktor. Ljuslyktorna köpte jag på Indiska, inte på H&M.
de blev jättefina i mitt fönster!

sen köpte jag även lite lim och häftkuddar till mitt nya intresse - scrapbooking. ett fotoalbum också! nu ska det sättas igång :)

Elin köpte en jättesnygg "gardin" :P
tror att den kommer bli jättefin att gå runt i! :)


När jag kom hem vilade jag en stund, sen blev et matlagning. Idag lagade jag några kryddiga biffar som vi köpte för att de var billiga och såg spännande ut.(kostade 19 kronor för 6 st på ica. tips!)till det gjorde jag ris och kantarellsås. resultatet blev mycket lyckat! :)

Låg i soffan och tittade på TV när Andreas plötsligt ringde. Vi pratade i en timma om lite allt möjligt. T ex Milos dop. han tyckte att jag skulle gå.

jag ringde till mamma och pappa och undrade vad de tyckte att jag skulle göra. de lovade att betala tågbiljetten så nu är jag bestämd. den 24 januari åker jag till Östergötland och stannar där tills den 27 januari. ska bli roligt att träffa familjen och farmor och farfar. om tid finnes ska jag absolut träffa mina älskade vänner också. det MÅSTE jag ta mig tid till! :)

Jag pratade med mamma i 2 timmar så nu är jag helt slut i höger öra. 3 timmar telefonprat tar på örat:P
vi pratade om allt möjligt, men det var trevligt. mycket trevligt!
det gör man egentligen på tok för sällan!

Nu är det väl snart dags att krypa till kojs antar jag, klockan börjar bli lite mycket!
haha, måste bara säga att jag INTE är gravid. (ifall någon undrade det när jag skrev det där kryptiska meddelandet i ett annat inlägg :P)


Nej, som sagt. kudden!
ciao!

Alexandra Lindgren


Inga kommentarer: