måndag 7 januari 2008

På väg mot beach 2008

nu har jag äntligen börjat igen!
jag kom precis hem efter att ha varit på F&S!
vi skulle ha kört ett medelpass, men det visade sig vara ett puls/medel. kul att prova något nytt. mina lår och min rumpa kommer vara helt döda imorgon, men det är det värt.
då kanske det händer något iaf :)

jag funderade på att gå på aerobicspasset igår, men det blev aldri av. hade varit roligt att se hur det fungerade! Hade även varit roligt att träffa therese, men det får bli en annan gång! :)
istället för aerobics tog jag en rask promenad, på latsidan låg jag inte!


Idag har jag legat i soffan och läst ut boken "sviken". den var småtrist, men jag var ändå tvungen att läsa ut den kände jag. Nu är den iaf slut. nu ska jag börja läsa "den vita massajen", har inte läst de böckerna än. nu är det på tiden!

Nu väntar jag på att lövbiffen ska tina upp, sen blir det matlagning. pommes, lövbiff och bes/kantarell/grönpepparsås. vet inte vilken sås det blir än, det återstår att se.
Mattias ligger och vilar en stund nu så då passar jag på att blogga!

Imorgon ska jag jobba i 3 timmar, mellan 08.00-11.00. vi ska ha personalmöte och äta smörgåstårta. vem vill inte få betalt för att äta smörgåstårta? nice :)

Nu plingade det till i micron, vilket innebär att köttet är upptinat. dags att ställa sig vid spisen!

ciao!
Alexandra Lindgren - på väg mot beach 2008

1 kommentar:

Anonym sa...

Aerobicspasset var superroligt! Du måste prova det! Det var lite svårt att komma in i det och komma ihåg allt, men efter ett par ggr ska det nog sitta.