söndag 16 mars 2008

Party med Fluppan

Den där varningen jag gick ut med i förra inlägget var nog bra den.
Jag blev verkligen fullare än på länge! (hoppas det inte märktes)

Flupp kom hit lite innan 20 på kvällen. Då tittade vi på melodifestivalen och drack lite smått. Efter ett tag tog vi fram kortleken och började dricka efter den. Lilla Alexandra blev full, mycket full! Flupp hade ju megatur en runda, jag fick alla kort! haha :P

Vi hade bestämt att ha klänningstema så jag tog nyårsstassen!



Massor av glitter i håret hade vi, badrummet skimrar verkligen nu. det är lyx!

Vi gick till August och betalada in oss. Den här gången var jag smart och satte stämpeln högt upp på armen så att jag skulle slippa ta av mina långhandskar varje gång vakten ville se den. På tal om vakt så träffade jag Magnus, Anna på Jysk man ute. Vi pratade lite och skrattade.
Sedan träffade vi Flupps bror och hans kompis(?)
Han hade en keps som det stod "Ilsbo" på, det fick mig att kalla honom för bonde hela kvällen. Han var nog inte så sur, han fick en kram innan jag gick hem. Då tappade jag förövrigt bort Flupp också, men vi fann varandra tillsist!

Det var trist att Elin inte kunde vara med, hade varit skoj annars!
Nu kan jag vara med på er "på ett järnvägsspår..." nästa gång ni sjunger den. Flupp lärde mig den :P
På vägen hem sjöng jag "Få se på dojjerna" för två av Flupps norska vänenr. haha, undrar vad de tyckte om mig? antagligen att jag var helt sjuk i huvudet. tur att jag bara pratade med dem på telefon :P


ja, ni ser ju hur snygga (och fulla) vi var!


Idag vaknade jag vid 12 eller något liknande. Drack en massa vatten och satte mig och scrappade. Idag gjorde jag en hel del faktiskt.
Sedan tittade jag på en film Mattias hade hyrt tidigare i veckan, "Mr Brook". det var väl inte min favoritfilm, men ändå!

Nu har jag precis varit nere på återvinningen med alla flaskor, duktigt av mig. jag har även lagat mat till min matlåda imorgon och bakat negerbollar till Mattias. han vet inget så berätta det inte :P
De ska stå i kylskåpet och vänta på honom när han kommer hem imorgon.

Nej, nu ska jag nog sätta mig vid tvn och se om den har något att erbjuda. annars får jag väl sova, jag jobbar ett skitpass imorgon. 8-19:15. fatta att det är påfrestande!

Jag frågar mig varje dag varför han inte vill?
Vad har jag gjort?


Med huvudvärk,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: