lördag 15 mars 2008

Skinande rent!

Här ligger vi då inte på latsidan!
Lägenhet nummer 60 på långgatan 41 är numera skinande ren.
jag steg upp vid 9 imorse och böjade putsa och feja. All disk är borta (det var MYCKET!), täckena och kuddarna är rena och sängkläderna är bytta.
Jag har skrubbat badkaret så att svetten rann!
Ja, nu är det rent och fint här hemma. Får se vad Mattias säger när han kommer hem.

Ikväll blir det som sagt utgång med Flupp. Jag undrar om det är folk ute en melodifestivalskväll?! Personligen tror jag att alla sitter hemma med en skpl chips framför sig och tittar på TV.
förutom vi då :P

Jag vet inte när/var vi ska träffas, men det löser sig väl?!
Just nu sitter jag med flötigt hår och myskläder, duscha hinner jag med senare.
jag vet inte alls vad jag ska ha på mig ikväll det löser sig nog det också?!

Borde hinna äta något också. Synd att Milano (pizzerian) har så äcklig vitlökssås, annars hade jag kunnat ta en kebabtallrik därifrån. Jag orkar inte åka iväg för att hämta mat känner jag. fast thaimat vore inte fel det heller!
Jag skulle kunna laga något själv, men då blir det en massa disk att ta hand om :P

Gud vad jag är trött!
jag känner mig hängig, början på förkylning. Då är det bra att jag ska dricka alkohol, förra veckan försvann alla bakterier direkt. jag mådde jättebra på söndagen då förkylningen var puts väck!

igår klagade jag på att det var kallt i lägenheten, nu är det nästan för varmt. det känns nog bara så för att jag känenr mig lite febrig.

Man kanske skulle ha nyårsklänningen ikväll? bara för att vara superklädd? eller det blir nog för mycket. det får nog räcka med mina långhandskar?!
jag får väl ta samma kjol som förra veckan men med ett nytt linne?!
det löser sig som sagt. (frågan är bara när, klockan är ganska mycket nu!)

Nej, nu ska jag ringa Mattias och be honom ringa upp mig. Jag har bara 4 kronor på min mobil såg jag så han får ringa till mig. Ikväll komemr jag vara upptagen med Flupp ( :P ) och han kommer säkert ha fullt upp där nere i milano.

Ha det superbt ikväll, har ni inget bättre för er så kan ni ju alltid gå ut EFTER melodifestivalen :P

Ren och fin,
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.