torsdag 8 april 2010

Wille, kom hit!

Jag tror minsann att wille måste komma och bo här hos oss!
Mini hittar på så mycket dumheter när han inte har Wille att bråka med. Mozart är inte så rolig att leka med när han sover!

Jag står och bakar och plötsligt hör jag det typiska ljudet av ett påskägg som ramlar ner från hyllan. Jag går in i vardagsrummet och ser Mini sitta på hyllan och skicka ner ett ägg till Mozart.
I Minis mungipa sitter en liten pappersbit, vilket innebär att han har busat på någon plats där det finns papper; toaletten!
Inne i badrummet ligger hela pappersrullen på golvet, utdragen och klar.
Så, om det är någon som vill komma och låna vår toalett så får ni torka er med papper från golvet. Jodå!
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

carin lindgren sa...

Mini kan komma till Wille ett tag. Jag vill minnas att han brukar bli ganska trött efter att ha varit här. (Ni andra är naturligtvis också välkomna.) / Mamma