onsdag 2 mars 2011

delvis bra text!

Hittade nyss, helt slumpmässigt, en låt med delvis mycket bra text. Större delen av texten är, precis som den alltid är med det här bandet, väldigt dålig.

Åh... Alexandra! Du är bättre än oss andra!
Så solidarisk, solid och arisk.
Åh... Alexandra! Visa vägen Alexandra!
Ditt ord är lag, allt lyder jag!

(ok, om man tar bort det där med arisk så...)


Nästa gång någon inte vill lyssna på vad jag säger så kommer den här lilla textraden spelas upp från Spotify, var så säker ;)
Alexandra
Alexandra lindgren

1 kommentar:

Andreas sa...

Intressant. Just denna låt kom jag över när jag häromveckan gjorde min halvårliga checkup av Sveriges vit makt-organisationer. Tänkte för en stund tipsa dig om den, men tänkte att du kanske skulle gilla den och bli rasist. Det vore ju trist!

Kram från bror