måndag 12 september 2011

födelsedagsfirande

Ni minns att jag berätta om att jag satt instängd i sovrummet på min födelsedag?
När jag fick komma ut var allt så vackert. Vardagsrummet var fullt av tända ljus, rosenblad och lugn musik.  Jag sätter mig till bords och Anton kommer ut från köket med ugnsstekt lax, pressad potatis och romsås, samma maträtt som han bjöd mig på första gången vi åt mat tillsammans. Allt var så fint och så gott. jag blev så rörd att jag började gråta.

Bredvid mig låg det fem paket i olika storlekar, färger och inslagningar. Inuti dessa gömde sig saker i form av hudvård, en fin stickad kofta, arbetshandskar, lotter ett ljus, äggklocka och en jättevacker Hälsingering.
Allt var så fint och så bra. Anton hade verkligen arbetat med min födelsedag, mycket uppskattat!


Till efterrätt hade han bakat en kladdkaka med mintsmak.
Min Anton är världens bästa <3
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Andreas sa...

Åh vad fint! Seriöst alltså.

Kram från bror