söndag 22 juli 2007

...Vill du ha plusmeny till det?...

Jag vet att jag alltid har sagt att det absolut inte är något för mig, men vad ska jag göra då? Fortsätta leva på Mattias? Inte komma någonstans i livet? Stå still och trampa på samma ställe dag ut och dag in? NEJ! McDonalds- here I come!



Sökte jobbet idag, får se var det leder. Kanske jobb, kanske inte. Jag har i alla fall försökt nu, vad mer kan jag göra? Behöver i alla fall ett jobb nu!



Min mobiltelefon dog för ett tag sedan, vet inte varför. Det leder iaf till att jag måste köpa en ny nu. Vet inte vilken än, men jag är nog ganska säker?! Någon som har ett BRA förslag? Antar att Kristine kommer att komma med superförslaget Nokia 3310 eller så nu, men det fungerar inte för mig. Det lyssnar jag inte på ;)



Sitter nu och lyssnar på hur Larsis lagar mat ute i köket, känner att det luktar gott. Undrar vad man blir bjuden på idag? Jordgubbar till efterrätt? :)

Mattias ligger i sängen och sover, han är så söt. Ska nog smyga ner under täcket och kramas lite. Skulle vara mysigt just nu <3



Vi ses hörrni, om inte annat vid disken på McDonalds :P



Alexandra Lindgren - Plusmenyn



Inga kommentarer: