tisdag 24 juli 2007

Jobbsökaren

Hej, mitt namn är Alexandra lindgren och jag skulle vilja prata med den personalansvariga. Bla Bla Bla!!!

Börjar kännas ganska segt nu, men vad gör man inte för att få något jobb? Ska skicka mitt CV till 7 olika företag nu och så väntar jag på besked från ett annat.

Skulle vilja ha en bättre bild på mitt personliga brev än det jag har, men jag kan inte ta något här:/

Jag vill visa hur jag har färgat håret!


Igår utvidgade jag min syn av Sverige!

Jag var i Sundsvall och åt på Donken. Jag tittade även på en ny telegfon jag vill ha. En Sonyericsson S500i. Jag vet inte riktigt hur den ser ut i den mossgröna färgen, men jag tror mer på den än på den gula. vi får se!


Senare på kvällen åkte jag å Mattias med hans släktingar och spelade bilbingo! jag vann inget, de gjorde ingen annan av oss heller :( Farmor hade varit stolt över mig om hon hade vetat att jag hade spelat det! :)


Mattias fick sin lärlingsplats igår, så bra för honom. Då var det bara min tur att skaffa jobb nu då! Inte det lättaste!

Jag har möte med arbetsförmedlingen imorgon så jag får väl se vad de säger då!

Sen när jag också får jobb så kan vi flytta till en egen lägenhet så slipper jag snylta av Larsis! Vill inte göra det!


Gud vad jag komemr sakna mina vänner (ännu mer än vad jag gör nu)!


Idag näre jag var ute och gick med Bozze så mötte jag en tjej. Hon log mot mig och hälsade, ganska stort tycker jag! :)


Nej, om jag skulle ta och göra mig lite frukost kanske?!

Ha det så bra nu alla där ute!


Alexandra Lindgren - Jobbsökaren

Inga kommentarer: