torsdag 30 april 2009

frånvarande!

Som ni har märkt har jag varit lite frånvarande på sista tiden. Jag ber om ursäkt!

Mattias har byggt ihop min dator med några av hans grejer från hans gamla dator. Nu är den bra mkt snabbare och bättre.
Tyvärr försvann alla mina grejer (förutom det jag sparade över på vår externa hårddisk), men jag klarar mig utan dem.
Det är säkert bra att rensa bort alla gamla saker en gång för alla!
Nu är jag här igen, ska inte svika er :)


Idag är jag ledig från jobbet.
Jag låg kvar i sängen tills klockan blev 12, då klev jag upp och duschade.
När jag hade startat diskmaskinen tog jag med mig Mini ut på en promenad.
Vi gick runt lite här på innergården och helt plötsligt skulle Mini in under en balkong. Medan jag stod och väntade på att hans kulle komma ut fick jag syn på något bakom ett stuprör. Jag gick närmre och såg att det var en halvfull whiskeyflaska som var instoppad där. Ett tag tänkte jag slänga den, men det kanske är någon som behöver den så jag lät bli.


Idag är det valborgsmässoafton!
Förra året var jag, mattias och Pelle uppe på Köpmanberget och kikade. I år ska vi (jag, Mattias och Mini)nog åka ut till Sveden och elda lite i någon rishög eller liknande. Jag vill att Mini ska få vara ute så mycket som möjligt!
Det kan han behöva den lille busen.

Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: