söndag 5 juli 2009

32 timmar!


vi är nere i ödeshög sedan i fredags morgon. I lördags sprang lille mini iväg alldeles skrämd av en liten hund. Han har fortfarande inte kommit hem, 32 timmar senare! Vi skulle egentligen ha åkt tillbaka till hudik som idag, men fick ta ledigt från jobben och stanna en dag till. Jag vill inte åka hem utan minis. Min lille kisse, mitt barn, min allra bästa vän här i livet. Jag saknar honom så, kan inte sova om nätterna. Har ropat ute och satt upp lappar. På motorvägen finns han inte, det känns bra. Usch, det här är de värsta 32 timmarna i mitt liv. Kom hem nu, min älskling! Mamma saknar dig!

1 kommentar:

Walle the one and only! sa...

Hoppas att lilla Mini kommer tillbaka nu snart!! Va söt den nya hunden är!! Fast lite synd att den inte heter Walle ändå! ;)