lördag 18 juli 2009

härlig dag!

Jag var lite stel i ryggen när jag vaknade imorse.
Jag antar att det beror på att madrassen var ny och oanvänd, det blir nog bättre om ett par dagar!

Klockan 10 var det 18 grader varmt och solsken, så jag bestämde mig för att gå till jobbet. Jag tog på mig ett par shorts och tog med mig jeans i en påse. Jag har lärt mig att det är jättevarmt att gå i svarta jeans! ;)

Nu har jag varit hemma i lite drygt en timma och jag är snart färdig med maten. Framför mig står ett glas med sommarcider och bakom mig en chipspåse. Snart är det dags för middag och sedan ska jag bara ta det lugnt.
Jag ville egentligen gå ut ikväll, men det blir inte så. Fluup skulle på Bjuråkersstämman och det vill inte jag. Så jag sitter här hemma med Mini och njuter av det vackra vädret, ensamheten och alkohol. Mycket trevlig kombo!
Att vara ensam är skönt tills man ska sova, då är det lite jobbigt.

Nu ringde äggklockan, maten är klar!
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: