tisdag 2 november 2010

Inför rockfest

Inför varje JYSK-fest är det alltid samma sak, i sista stund ska man ränna på stan och leta smycken, väska, skor eller vad det nu kan vara. Samma sak i år!
Klockan 17 slutade jag jobba och runt tio i sex var jag på väg hem från stan. Idag gick shoppingen faktiskt oväntat snabbt!

Inne på Lindex hittade jag strumpbyxor som ser ut att vara tatuerade på kroppen, smycken och ett nitbälte. Jag hittade även en jättesöt handväska och strumpbyxor i spets. På förpackningen stod det att de var storlek 36/38, men nu när jag kom hem ser jag att någon har skrivit med världens minsta text att det var storlek 50. Alldeles för stort förmig,tur att de bara kostade 50 kronor.

Jag var inne på Knapps skor en snabbis också. Jag tittade på ett par Vagabondskor för 1100 riksdaler och tänkte köpa dem. Tyvärr (elelr kasnke som tur var!) fanns inte min storlek så det bev inget köp. Jag blev lite smått irriterad och tänkte kolla i affären tvärs över gatan, men när jag skulle gå ut såg jag ett par halvhöga stövlar somkostade 449:-
De passade perfekt så de står i min hall nu :)

Nu ska jag prova hela min outfit inför helgen och sedan ska jag laga mat.
Idag bjuder jag mig själv på rotsaksgratäng med älgskav.
Alexandra lindgren

1 kommentar:

En Jysk-kollega från Distrikt Dalarna sa...

Jag & min kollega sprang också runt på fredagen och letade och letade. :p Ganska lätt tema men det är svårt att hitta något ändå.

Låångtråkigt under prisutdelningen men kul annars ! :D