onsdag 8 december 2010

städdag

Jag älskar de dagar jag vaknar upp och känner för att städa. Idag var en sådan dag!
Jag började redan med att diska och plocka iordning hemma hos Anton, sedan gick jag hem till mig (ca 4 steg?) och gjorde samma sak. Två maskiner är tvättade, mat är inhandlad och lägenheten är städad. Eller ja, jag har iaf dammsugit överallt.

Nu återstår bara att ta en dusch, bära ner lite saker i förrådet och laga mat. Klockan 17 kommer Anton hit och då ska maten stå på bordet ;)
Resten av min att-göra-lista tar jag imorgon. Har hunnit med ganska mycket ändå idag, ingen stress :)

På tal om ingenting alls, visst vill man bara dansa?!
Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

carin lindgren sa...

Hm.. Här luktar det skämma bort.
Kram Mamma

Andreas sa...

Jajamän, dyra syster, dansa är precis vad man vill göra!