söndag 23 januari 2011

Broken Angel!

Alltså hörrni, det här funkar ju inte längre. Jag får megaont i ryggen av att ligga på mage på golvet och läsa bloggar. Katterna hoppar över mig och datorn gång på gång, men jag orkar inte flytta på mig. Jag ser det som träning för dem att hoppa lite!

Jag klickade på en länk på Spotify och fastnade där. jag har alltså, i snart en timma, legat på golvet och lyssnat på samma låt. Kan ni förstå det? Samma låt i en timma? Det är en låt man kan lyssna på utan att riktigt lyssna. Jag lyssnar inte. Den bara är där i bakgrunden.
Jaja, jag förstår att ni är nyfikna så här kommer den;
Arash- Broken Angel

I’m so lonely, broken angel
I’m so lonely, listen to my heart

One n’ only, broken angel
Come n’ save me, before I fall apart


Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: