söndag 1 maj 2011

lägenhetsletande

Anton ringde precis och sa att han hade ringt på en lägenhet imorse. En lägenhet mitt i stan med ca 5 minuters gångväg till jobbet och 2 minuter till stan. Perfekt läge med balkong och utsikt mot Lillfjärden. Det som var negativt var priset!
Vi ska ta en promenad ikväll och kika på hur det ser ut utvändigt.
Det vore mysigt att köpa en lägenhet som var våran och där det finns balkong så att vi och katterna kan vara utomhus.

För att jag ska kunna hålla utkik efter fler lägenheter och andra saker( såsom vägskyltar, prislappar, blomblad etc.) så har jag bokat en synundersökning på Synsam imorgon. klockan 17.30 ska jag vara där. Känns som att jag bara ser sämre och sämre hela tiden.
När jag körde hem Andreas till Stockholm förra helgen så lånade jag hans glasögon en kort sväng och herregud vilken skillnad. Varje liten nerv i bladen syns. Varje vägskylt var tydlig!
Verkligen dags att ta tag i synen nu!
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: