söndag 15 juli 2012

Grattis Anton! :)

Imorse vaknade jag 06.30 och funderade på om jag skulle somna om eller om jag skulle kliva upp och gratta min älskling på födelsedagen.
Jag flyttade mig lite längre och längre mot golvet för varje minut som gick, just för att han inte skulle vakna av sängens fjädring då jag klev upp. En kvart senare var jag ute i köket och pysslade ihop en liten "frukost" bestående av en chokladkaka, tyckte att det var lite tidigt för en riktig frukost.

Anton vaknade av min (fantastiska!) sång och fick sina sju paket. En väldigt trött kille, men också glad :)

Morgontrött födelsedagsbarn

"frukost"

paketöppning

paketsnören

Glad kille har fått en Sodastream ;)


Efter paketöppningen somnade vi om en stund.
Resten av förmiddagen och dagen ägnade jag åt att baka tårtor och Anton åt att sätta upp tvn på väggen. Nu ska jag dra ett varv med dammsugaren, gästerna kommer snart och då är det bra om det ser lite rent ut :)
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: