torsdag 1 november 2012

Glossybox oktober 2012

Igår fick jag det efterlängtade meddelandet om att ett paket från Glossybox fanns att hämta ut på ICA.
Jag skyndade mig dit efter jobbet, hade bara 10 minuter på mig innan affären skulle stänga.
Åkte hem igen och packade upp boxen, ni kan se videon nedan. (den blev visst lite suddig, när ska jag lära mig kamerans inställningar? Jag rekommenderar att INTE kolla i helskärmsläge.)



Det som blir riktigt roligt att testa ur den här boxen är de lilafärgade linserna.
Duschtvålen och nagellacket ska testas till helgen!
Alltså, ni måste testa det här med Glossybox, fantastiskt spännande. Passar alla åldrar, hudtyper och personligheter.

Showergel- Love & Toast 99:-/242ml
Färgade månadslinser- Lenson 279:-/ask
Nagellack- Nails Inc. 159:-/10ml
Whitening munskölj- Brilliant Smile 198:-/250ml
Handtvål- Beautybird 89:-/75g

Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: