måndag 10 mars 2008

Skrämmande insekt!

Idag behövde jag inte höra någon irriterande väckarklocka ringa. jag börjae inte jobba förrän 13.00 så då kunde jag gu upp när jag ville. vid 10:30 fick det bli!

Mina "dagens uppgifter" var att skriva ut och sätta upp skyltar på parasoller, sovsäckar, tält och luftmadrasser. sedan skulle jag även ställa ut Noah kontorsstolar där Chef kontorsstolar stod förut. Eftersom alla vet att jag är sämst på att dra en pallyft/handtruck körde jag kartongerna 3 och 3 på en pirra istället. gick lika bra det!
när jag hade burit ut 9 kartonger såg jag att det kröp en vidrig insekt på en av kartongerna inne på lagret. blä!
den var 2 centimeter lång och hade långa spröt. riktigt snuskig!
efter att jag hade sett den blev det inga fler kartonger utställda, jag vägrade ta i dem. det kliade på hela kroppen och jag hade 3 röda märken på handleden. Anna trodde att jag hade blivit biten av djuret så nu har jag panik. tänk om jag har sådana där snuskiga insekter på min kropp? tänk om de kröp in i min tröja när jag bar kartonger? nej, jag vill inte tänka så längre. De röda märkena var säkert något annat, hoppas jag iaf.!

Vid 18:00 begav jag mig hemåt. Varken jag eller Mattias orkade laga någon mat så det fick bli en tallrik Start. jag hopaps att Mattias lagar mat åt mig tills jag komemr hem imorgon, slutar 19:15 då. annars blir jag sur!

idag kom nyckeln till Andreas lägenhet på posten. Spänande spännande! snart åker han till New York, maffigt!

Nu har jag suttit och läst folks bloggar och liknande. man måste hålla sig ajour med vad som händer!
jag funderar seriöst på att lägga mig i sängen. läst lite ur boken "Slav" och sedan sova. känner att jag behöver det nu. klockan är bara lite över halv 9, men jag vill sova. trött, trött, trött!
Så, godnatt allihopa. hoppas morgondagen blir trevlig!

Med sömniga ögon,
Alexandra lindgren

från August i lördags. visst var jag läcker i mina svarta långhandskar? :P

Inga kommentarer: