torsdag 20 mars 2008

Trevlig resa

ojojoj, här var det ett tag sedan jag var!
tre dagar sedan jag uppdaterade er om mitt liv, illa!

Nu har jag precis ätit 4 mackor, mycket tycker jag. Vid 10 ska jag åka till stan och köpa schampo/balsam åt mig och mamma. jag komemr bli ca 400-500 kronor fattigare. det borde inte bli mer?!
jag vet iofs inte vad mammas schampo kostar, det är dyrare än mitt!
ska det vara så ska det vara!

Vid 10:30 börjar jag jobba, sedan slutar jag vid 17.00. egentligen slutar jag vid 19:15, men P-O var gullig och jobbade åt mig. jag ska ju till Stockholm idag! nice :)

Vid 19:00 går tåget från Hudiksvall mot Stockholm. När vi väl är framme gäller det bara att hitta rätt tunnelbanespår, men det borde lösa sig. i värsta fall får vi väl leka turist och fråga någon som vet :P

Jag har blivit SÅ vuxen!
Igår låg det oranga kuvertet och väntade på mig på köksbordet. I'm so grown up!
Nu gäller det bara att placera sina pensionspengar väl.. mor/far får hjälpa mig med det!

De dagarna jag inte har skrivir här har jag jobbat för fullt! jag har pussats så mycket med Mattias att jag inte har haft tid att sitta vid datorn. <3

Mattias hade haft det jättebra i Italien. roligt för honom :)
han skulle dessutom få betalt för fredagen och måndagen han hade varit där. Anledningen var att de hade varit på en vvsmässa på lördagen i 4 timmar. haha, vilken chef :)

Igår papercuttade jag mig själv under tumnageln. det gör så extremt ont! aj!!!
hur ska jag kunna jobba med den tummen idag? en bra ursäkt för att slippa?! :P





Nej, nu borde jag borsta tänderna och packa ner tandborsten i väskan. Så mycket
man måste tänka på när man ska åka iväg. jag är ju borta tills fredag NÄSTA vecka. alltså 8 dagar. på måndag åker Mattias hem och jag stannar i STHLM.
På tisdagen kommer Andreas hem och på onsdagen åker vi gemensamt till Ödeshög för att fira Martina. hon fyller ju 30 år den 25!
Sedan, den 28:e, åker jag tillbaka till Hudiksvall.
Den 29:e blir det utgång emd Elin och Flupp :)

Som sagt, tandborsten!

Trevlig resa,
Alexandra lindgren

1 kommentar:

Anonym sa...

Hipp och hurra för den 29:nde! Då kan vi glittra igen. :o) Förresten så har jag en massa glitter kvar. På jackan, på strumpbyxorna och i sängen. Trevligt med lite glamour i vardagen. Ha så kul i Estockholmo, vi syns nästa lördag! Kraaaaaam från Flupp.