lördag 19 september 2009

beställning!

Nu har jag klickat hem en massa saker igen! :)
Tre böcker av Camilla Läckberg (måste väl börja läsa böcker av henne någon gång) och en massa roliga scrapsaker. När jag fyllde år fick jag ett presentkort av Martina som jag har utnyttjat idag, jag behöver bara betala ca 70 kronor. Härligt :)
Böckerna gick ju på ca 140 kronor också så totalt 200 :-
Love!


Idag svullnade min mage upp igen. Hoppas verkligenINTE att det är nåpgon form av laktosintolerans som härjar. Det skulle inte vara kul.
Jag åt nämligen creme fraiche på lunchen idag. Till efterrätt blev det prinsesstårta med massor av grädde. (vi har varit så duktiga en tid så vi fick en liten belöning).
Ska börja ha lite mer koll på vad jag äter och när jag får ont. Hoppas på det bästa!


Jag är sugen på att scrappa, men i soffan ligger Mattias och tittar på fotboll. Det vill man ju inte störa ;)
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Fluup sa...

Hemska tanke! Tänk om du inte får äta grädde och vaniljsås. I så fall tycker jag synd om dig! :(