måndag 14 september 2009

helgen

I lördags slutade jag jobba tidigt, redan vid 15.
Hem och göra sig klar för partey och sedan iväg. Hemma hos Fluup sjöngs det sånger, spelades Fia med hutt och bjöds på underbar tre-rätters middag. Absolut trevligt!

Ute på August var det halvdåligt med folk, 90-talsklassiker ur högtalarna, rosévin och mycket dans. För att inte tala om värk i fötterna. Varför ska jag envisas med att ha de skorna när jag vet att de gör ont? jag tror jag måste anställa en person som bär mig när jag vill och ger mig fotmassage när jag behöver det. Ja, det ska jag göra!
Någon frivillig?

Efter några minuter med Walle och Tomas utanför karamellfabriken, i väntan på Flupp, tröttnade vi och gick hem. Bänken var blöt och det smittade av sig på mig och mina kläder. Tur att man hade jeans!
Och Elin, lilla underbara Elin, jag vill veta allt :)


I söndags åkte jag och Mattias ner till Upplands väsby, Löwenströmska och mamma. Där såg hon ut att ha det bra, var pigg och glad. Vi tog en liten promenad, åt en massa godis och pratade. Det var jättetrevligt att träffa henne!
Vi var hemma igen runt 21-22.
Stöp i säng på en gång, vi var så himla trötta.

Det var min helg!
Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Skulle ha scrappat, men fick bara ihop en enda layout. Tyvärr!
Imorgon är det jobb igen, inget annat ;)
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: