onsdag 28 oktober 2009

skinande skor!

I ett av hörnen i min hall glänser det som aldrig förr!
Skorna som står där är nyputsade och fina!
Pappas gamla vita skinnskor gick tyvärr inte att få helt snygga, men det får duga. Skorna är faktiskt från 80-talet!

Jag har skrivit en lista på saker som ska göras innan vi åker på fredag. Där står bland annat "gå in mina nya skor". Känns som att det börjar bli dags nu!
Jag vill inte stå där i Cloetta Center på lördag och ha ont i fötterna, det finns nog mycket annat att tänka på just då. Vilka alla människor är t ex.

Ni som inte vet vad jag pratar om kan vara lugna, jag ska berätta det nu!
I helgen är det Julfest nere i Linköping. Alla med fast anställning på JYSK får ta med sina respektive och mötas där. Kul att se så många JYSKare på samma gång :)

Bara att det är temafest gör saken bättre. 80-tal!
Jag tar med kameran ;)

Nu ska jag gå och hämta kebabtallriken och pizzan som vi har beställt. Idag blir det svull!
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: