tisdag 27 oktober 2009

värdelöst!

Vet ni hur utomordentligt dåligt 40% utav 100& är på ett provköp?
Jag vet att det är under all kritik!
Det har jag lyckats med idag. jag tror iaf att det är jag, vem annars får så himla dåligt?
Den här gången har jag heller ingen anledning att ha så dåligt, det var helt enkelt jag som glömde mer- och högerförsäljningen.
Typiskt att det skulle bli så dåligt, jag har verkligen gått in för att bli bättre som säljare. Jag HAR blivit bättre, men den här gången slog det fel!
Jaja, så är det!
Ikväll ska jag trösta mig med Ugly Betty, Desperate Housewives och en påse chips.
Till middag bli det pasta med tonfisksås, något jag inte är vidare förtjust i!


Nu ska jag röja i Mattias garderob så den är klar när han kommer hem. Det verkar vara övertid som gäller för honom. Klockan är 17 nu och han är inte hemma.
Tvätten är klar och på sina platser, diskmaskinen är igång och katten har fått ren låda och ny mat för kvällen. Toppen!
Alexandra lindgren

2 kommentarer:

Andreas sa...

Jag har sett dig live, kära syster, och jag vet att du är fantastisk mot kunderna! Frågar du mig är det nog ganska många kunder som uppskattar ett genuint trevligt bemötande framför ett där ett stort antal varor utöver de från början efterfrågade på mer eller mindre subtila sätt kommer in i diskussionen.

Dessutom är 40 % betydligt bättre än exempelvis 0 %.

carin lindgren sa...

Jag håller fullständigt med Andreas. Kram Mamma