tisdag 10 november 2009

Kreativt tänkande!

Igår var jag inne på Bokia en ganska lång stund. Utbudet är nog ganska dåligt jämfört med andra bokbutiker, tror jag iallafall. Det fanns en liten hylla med data/religion/ekonomi, en enorm hylla med kokböcker, lite om husdjur, mycket pocketböcker och en halvstor hylla med psykologi/medicin/ett-ord-jag-inte-kan-komma-på.

Vid den sistnämnda hyllan stod jag ett bra tag och läste. Vilken bok ska jag välja?
en hitta-dig-själv-bok? en bok om barnsjukdomar?
tillsist valde jag en ganska enkel bok, jag vill inte sitta i timmar för att förstå vad boken verkligen vill säga.
Det blev "Kreativa utmaningar- en övningbok i fritt tänkande" av Linda Runarsdottir.

Jag har ännu inte börjat läsa eller utmana mig själv, men jag ser fram emot att börja. Det här blir spännande!
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Andreas sa...

Alexandra, kära syster, ett UTMÄRKT val av bok! Jag blir glad!

Kramis,
Bror