lördag 14 november 2009

problem!

Idag skulle jag ha varit på jobbet klockan 09:45. Runt 09:40 går jag och Mattias ut för att åka iväg. Bilen startar inte...såklart!
Mattias tror attd et är något elfel, att det blev något fel på servicen. Jag vet inte vad jag tror, den var aldrig så förra året.
Larsis, som fick skjutsa mig till jobbet, tror att det beror på att vi åker för korta sträckor.
Han har säkert rätt!


En annan sak som krånglar är mitt Internet.
Igårkväll sat jag på internet när det helt plötsligt intre fungerade längre. "Fel vid sidhämtning" stod det. Sedan dess har vi inte fått igång Internet igen.
Jag lever alltså med en dator utan Internet, en helt värdelös dator.
Nu får jag helt plötsligt dela dator med Mattias, jag som aldrig har behövt dela dator i hela mitt liv.
Nu kan jag förstå dem som säger att det är irriterande att behöva dela med syskon etc.
Usch säger jag bara!

Hoppas att Internet kommer tillbaka...Mattias tror dessvärre inte att det kommer göra det.
Annars får vi väl lämna in datorn så att någon proffesionell får titta på den eller formatera om den för tredje gången på ett år. Nej, det här med datorer är inget jag tycker om!

Kan det ha att göra med att det var fredagen den 13:e igår?
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: