tisdag 9 februari 2010

köksdrömmar

Jag är lyckligt lottad som kan fira alla hjärtans dag med de jag älskar allra mest. Det blir jag, Mattias, Mini&Mozart, mamma, pappa och Wille.
Hade Andreas och Martina varit med hade det varit fulländat, men man kan inte få allt!
Martina träffar jag ju snart när vi ska åka på scrapkryssningen och Andreas träffar jag när det känns rätt :)


Om ni, mina kära läsare, känner för att ge mig lite extra kärlek i helgen så kan ni ju alltid skicka hit lite bak- och matlagningsprylar. Det är vad jag vill ha allra mest just nu.
Jag menar, den här skönheten från Rice skulle passa jättebra i mitt kök. Tänk er den med en härlig bärpaj i. Mums!

Eller kanske en jäskorg, slickepott, bunkar i olika storlekar eller varför inte en härlig suffléform?
En suffléform räcker inte långt, men ett litet gäng. :)
Ett besök hos exempelvis Bagaren och kocken är aldrig fel :)

Nu ska jag drömma vidare!
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: