tisdag 12 oktober 2010

framme

här ligger jag i övernattningsrummet på centrallagret. flygresorna gick bra, bättre än jag trodde faktiskt. planet mellan sundsvall och stockholm kändes nästan som ett charterflyg. det mellan stockholm och jönköping var ett riktigt propellplan där man hörde varenda ljud och kände varje skak. då lyckades jag sova större delen av tiden faktiskt. det planet gick inte så högt heller, vi var under molnen hela tiden. synd att det var mörkt ute så man inte såg så mycket. det hela gick bra. när vi kom ur taxin här i nässjö så fick vi ingen information alls. jag blev lagd i ett rum ihop med en annan tjej. en jättetrevlig tjej. hon visste inte heller något om morgondagen. det verkar inte riktigt som om de på lagret visste att vi skulle komma. ingen mat fanns det till oss heller när vi kom. jag har inte ätit något sedan lunchen på jobbet idag, klockan 13. hungrig! ingen vet vilken tid det är frukost imorgon eller om det ens är frukost. vi får se! gänget vi är här med är iallafall riktigt trevliga, man får vara glad för det lilla. nu ska jag sova så jag orkar med rundvandringen på det 30 meter höga lagret imorgon. det blir spännande att uppleva. sov gott och ät en nattmacka åt mig också.

Inga kommentarer: