tisdag 19 juni 2012

Vackert vitt och blixtrande blått

Nu har jag varit hemskt dålig på att visa er hur mina naglar har sett ut den senaste tiden.
Sist testade vi akrylnaglar, men de höll nästan sämre än gelénaglarna så nu skippar vi det i fortsättningen.
Dessa vita är  gjorda av akryl och dem hade jag förra månaden.

Vackert vitt

Söt liten blomma på ringfingret


Förra veckan var det dags igen. Som vanligt ger jag nagelskulptrisen fria händer att göra vad hon vill och den här gången valde hon blått.
Hade jag valt själv så hade jag nog haft en lite somrigare nyans, men den här är fin den också.
Nästa gång, 5 juli, vill jag nog ha något mer pastelligt. Eller kanske vitt igen, det är alltid snyggt och ser rent ut. Vi får se :)

Blixtrande blått

Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Andreas sa...

Nästa gång vi ses ska du få ge mig nya naglar. Vad sägs om lyxigt lila?