söndag 2 december 2007

Extremt tråkigt liv!

jag har ett fruktansvärt tråkigt liv!
riktigt extremt tråkigt!
Så tråkigt att man knappt står ut!
HJÄLP!!!

mina dagar går ut på att kliva upp ur sängen. sen diskar jag och irriterar mig på att det alltid är JAG som ska göra det. Fast vi är två som äter:S
sen duschar jag, om jag orkar.
Efter det tittar jag på tv eller sitter vid datorn. Vad gör jag där kan man då undra. Jag undrar också...jag gör ingenting. Jag tittar på gamla partybilder och tänker hur kul jag hade. Hur kul jag hade det med dem! mina vänner <3

jag är glad att Elin förgyller mina dagar då och då :)

Sen lagar jag mat. Mattias kommer hem, vi äter. Efter det sätter han sig vid datorn och jag gör inte ett skit. Mkt roligt liv vill jag säga! ngn som vill byta?

Ge mig en kamera säger jag, då kanske mina dagar kan gå lite snabbare. Då kanske jag får lite kul. Förhoppningsvis!
Det skulle vara roligt att kunna dokumentera vissa saker, så man aldrig glömmer vissa ögonblick.

just nu känns livet ganska meningslöst.
till råga på allt vill mattias inte fira jul ihop med mig... aja, gilla läget!

hej!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är glad att jag förgyller dina dagar, det gör du med mina också, fast det blir ju inte så ofta. Men när december är över så jobbar vi kanske inte lika mycket och kan ses mera :) Titta på film, gå på stan eller vad som helst! Vi ses på torsdag! God natt, kramar Elin

Anonym sa...

DUMPA SKITEN, ÅK UTOMLANDS OCH LÄR KÄNNA DIG SJÄLV.
GÖR NÅGOT!

Anonym sa...

ja jag byter gärna med dig.
själv lider man av social fobi sitter inne och gör inte ett skit. typ vakna stirrar på en dator skärm eller hittar sådana här sidor och försöker förklara att det finns dom som har det värre. äter lite och går och lägger sig.
så kallade polare som är upptagna eller inte ens öppnar dörren när man har försökt och hittat på något för ovanlighetens skull så jag byter gärna liv med dig mvh Tobbe

Anonym sa...

Här har du en vars sociala nätverk har krympt till en lite fläck som knappt märks av och varit ensam student i en främmande stad i över två år. Det klickar inte med någon i min klass, inget i stan whatsoever som intresserar mig och dagdrömmer konstant om flickvän, håll-i-gång på helgerna och andra platser i världen. Trött på att vara singel, trött på att sitta instängd i ett litet rum en lördagskväll och trött på att livet går som en cd på repeat.

Ja, jag vill också byta liv med dig.