lördag 8 december 2007

Mysig lördagkväll

då var det dags att skriva lite igen då. d
en här dagen har verkligen varit lång, men rolig.
jag gick upp vid 08.30, var dödstrött då. hade inte somnat förrän 02.30 natten innan :/
satte på tv:n och tittade på "en riktig jul" en stund. tyckte faktiskt att årets julkalender såg lite mysig ut. :)

åkte till Jysk och jobbade mellan 10-14. skrattade med p-o och gänget. relativt mycket folk idag, ganska lugnt ändå. i vissa perioder stormar det in folk :P

när jag kom hem såg jag att pelles skor stod i hallen. trevligt tänkte jag!
han och Mattias spelade d2 och jag började laga mat. det blev tacopaj med en supergod sallad och vitlöksbröd till. mattias och pelle tyckte att det var gott, även jag :)

sen kikade vi lite på junior eurovision, var inte direkt något att ha om man säger så. har inte en aning om vem som vann. i ärlighetens namn bryr jag mig inte så mycket heller!

när det började bli trist tog vi fram mitt monopol och körde två omgångar. fölrsta gången blev det oavgjort mellan pelle å mattias. andra gången vann pelle..jag är helt enkelt inte bäst:P

nu har pelle precis åkt hem så nu är vi ensamma igen. ensamma i bastun!
det är nämligen över 23 grader här inne. frågan är hur vi ska kunna sova?!
de får vi se hur det går :)


imorgon blir det Sundsvall och Birsta. tänkte köpa de sista julklapparna så att det är färdigt sen. känns jobbigt att behöva stressa så mkt! Jag har bara mamma och pappa kvar att köpa till nu!

tror jag har en aning om vad jag ska köpa till mamma, men pappa är det svårare med!
får se vad det blir av det hela!


nej, nu är det snart midnatt, vilket innebär ny dag och ny blogg!
ha det bra tills dess!
ciao!

Inga kommentarer: