fredag 4 juli 2008

Nu åker vi!

Mina armar och ben är helt slut!
Igår, på JYSK, hade P-O satt mig på uppgiften att ta emot varor. Jag som inte ens kan hantera en palldragare :/
Jaja, jag gjorde mitt jobb och lyckads någorlunda med det!
Ibland fick P-O snällt hjälpa mig att justera pallar, men han klagade inte. Det var faktiskt ganska roligt att vara inne på lagret. Skönt att slippa stressen i kassan för en gångs skull!
Idag har jag fullt med blåmärken och rivsår på mina armar, men det kan jag leva med :)

Igårmorse var jag, som bekant, på hälsocentralen. De tittade på mina födelsemärken och konstaterade att de ville ta bort ett par stycken ocg göra en "odling" på dem för att se om det farliga. De fotograferade min rygg så att de har något att jämföra med när jag ska komma på återbesök i september. Det är då de ska ta bort dem!
Läkaren sa till mig att jag skulle välja vilken läkare jag ville ha och gav mig en lista på namn. Hur ska jag veta vilka som är bra? jag ska kika på internet efter omdömen!

Idag är det full rulle här hemma!
I eftermiddag åker vi till Arvet, då ska allt vara färdigt. I onsdags var vi nere och bokade en tvättid för idag, men när jag kom ner idag såg jag att vi hade bokat tid imorgon. Typiskt! Jag sprang tilld en andra tvättstugan, men det var fullt även där. Jäklar!
Jag tog då all min smutstvätt och begav mig till Håsta, hem till Larsis. Han fick snällt låna ut sin tvättmaskin till mig!
Första tvätten satt jag hemma hos honom och väntade, men när jag insåg att ett tvättprogram tar 3 timmar(!!!) så bestämde jag mig för att det var bättre att jag gjorde lite nytta här hemma istället. Så nu har jag hängt all tvätt här hemma och ska göra mig iordning för dagen. Duscha, springa ner på stan en stund och köpa present åt Jenny (vad hon nu vill ha?!) på "handelns dagar". Spännande! Till Cissi köper jag något senare, jag har ingen aning om vad bara.

Packa väska måste göras, städa lite, fixa med alla kattsaker som ska med, diska osv. Innan vi åker "måste" vi tydligen åka ner till Elgiganten/expert och titta på en GPS. Man bara MÅSTE ju ha en sådan enligt Mattias. Jag antar att han är som min far, prylgalen! "det kan vara fränt att ha", "en sådan måste man ha"

Nej, här har jag inte tid att sitta, massor som ska göras!
Nu komemr jag vara frånvarande några dagar eftersom jag inte komemr ha tillgång till någon dator! Inte ens en TV eller toalett. Mys!
(mobiltelefonen är med iallafall!)
Ha det så bra så hörs vi sen :)

Alexandra lindgren

Inga kommentarer: