lördag 19 juli 2008

Låt mig inte sitta ensam!

Ok, nu är det så här:
*Mattias är borta över helgen
*jag har jobbat som en galning, behöver roas
*Kylskåpet är fullt av alkohol
*Jag behöver någon att umgås med ikväll
*LEK MED MIG!!!


Igår kom mor och far hit, mycket trevligt!
Vi åt en mycket god (men dyr) middag på Texas och sedan tog vi en promenad mot stan. Där köpte jag (far betalade) två par shorts och en mobiltelefon. (pappa betalade även där!)
Jag orkade inte jämföra eller kolla på en massa telefoner, så jag tog typ första bästa. Det var en nyhet så det blev väl inte helt fel. En sonyericsson g700
Min far är otroligt snäll han!

Idag åt vi frukost tillsammans, sedan cyklade jag til jobbet. Det märkt att jag har tagit bilen på senaste tiden, det var superjobbigt att cykla. Jag höll på att dö i sista backen, borde cykla oftare!
Mitt på dagen kom mor och far in och sa hejdå, de skulle åka hem.
Tråkigt att vi inte kunde träffas mer, men så kan det vara!

Nu sitter jag alltså här vid min dator i all ensamhet! Jag ringde till Mattias förut och han var helt lyrisk. Mustaschkonserten igår hade varit enorm! Han skulle absolut se dem någon mer gång, då vill jag hänga på!
Annars var allt bra med dem, det hade regnat mycket men det får man ta! Tältet hade varit torrt iaf!

Så gott folk, mitt humör och min framtid bestämmer ni. ni vill väl inte att jag ska sitta ensam? eller? :/
Lek med mig, kontakta mig. Ta mig från lägenheten :)

Ensam,
Alexandra lindgren


Om man inte har hårnålar med sig kan man alltid sätta upp luggen med gem!

Inga kommentarer: