lördag 14 mars 2009

Årets vinnare!

Ja, då var hon korad. årets vinnare av Melodifestivalen!
Malena Ernman!

Vad tror ni då?
kommer hon ta Moskva med storm? blir hon en flopp?
det återstår att se!
Personligen tycker jag att det är bra att skicka något annorlunda bidrag. Något vi inte brukar skicka!

Jag måste även erkänna att personen jag har avskytt sedan jag såg henne första gången har växt i mina ögon. Ni förstår nog vem jag pratar om, Caroline Af Ugglas.
Jag får krypa fram med svansen mellan benen och erkänna att hennes inlevelse är bra. Låten och sångrösten är ingen höjdare, men nja kanske.


Nu ska jag återgå till att fira lille Minis födelsedag!
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

carin lindgren sa...

Välkommen i Ugglasgänget, jag trodde väl du skulle se till slut vad jag menade. Kram Mamma