lördag 28 mars 2009

facebook!

Ja, det var då inte dåligt.
Nu är hela familjen samlad i facebook-världen!
Eller ja, Martina fattas, men tillhör hon familjen? ;)
(klart hon gör!!!)


Idag jobbade jag det korta lördagspasset, vilket innebär att jag är ledig imorgon och på måndag. Det ska bli så himla skönt att få vila ett par dagar. Jag vet inte vad jag ska hitta på, men det hinns nog med.

Mattias var ute på sjön med Larsis idag. Mini hade tydligen sprungit iväg så de fick leta efter honom i en halvtimma. Han ville väl bara utforska skogen. Inte varje dag han är i en sådan precis!
Nu ligger han uppe på bokhyllan och sover, han är så trött. Frisk luft gör susen på en busig liten kattpojke!


Klockan är snart halv 12, vilket innebär sovtid.
Hade det varit en vanlig kväll så hade jag nog redan legat nu, men idag är Jesper här. Fotboll står på schemat, Portugal-Sverige.
Jag tror att jag ska skjutsa hem honom sedan så det är dumt att lägga sig nu!

Kom ihåg att ställa om klockan inatt :)
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Carin Lindgren sa...

Säg den glädje som varar....Jag har ännu inte förstått fördelen med Facebook, helknepigt enligt mig så den sidan lämnar jag inom kort. Vi får väl prata på telefon istället.
I morgon åker vi till Kina..